ریزش سقف مدرسه در تایلند، جان 7 نفر را گرفت که از باران پناه گرفته بودند


هفت نفر از جمله چهار کودک پس از وزش باد شدید ناشی از طوفان باران که باعث ریزش سقف فلزی مرکز فعالیت یک مدرسه در شمال تایلند شد جان باختند.

توسطJINTAMAS SAKSORNCHAI Associated Press

تراژدی مدرسه تایلند

نیروهای امدادی تایلندی در صحنه ریزش سقف فلزی روی سازه در مدرسه ابتدایی Wat Nern Por در استان فیچیت در شمال تایلند، دوشنبه، 22 می 2023، شش نفر از جمله چهار کودک پس از ریزش باد ناشی از طوفان باران جان باختند. به گفته مقامات، در پی این حادثه 18 نفر در بیمارستان بستری شده اند. (اداره روابط عمومی استان فیچیت از طریق AP)

آسوشیتدپرس

بانکوک — مقامات روز سه‌شنبه اعلام کردند که بر اثر وزش باد شدید ناشی از طوفان باران که منجر به ریزش سقف فلزی مرکز فعالیت یک مدرسه در شمال تایلند شد، هفت نفر از جمله چهار کودک جان باختند.

به گزارش روابط عمومی استان فیچیت، در 300 کیلومتری شمال بانکوک، آخرین قربانی یک پسر 6 ساله بود که اواخر شب دوشنبه در بیمارستانی پس از ریزش در مدرسه ابتدایی Wat Nern Por جان باخت.

بر اساس یک پست فیس بوک از اداره رسمی پیشگیری از بلایا، چندین دانش آموز برای پناه گرفتن از باران به داخل مرکز فعالیت رفته بودند که سقف فرو ریخت و 18 نفر در بیمارستان بستری شدند.

پاچرین سیری، یکی از کارکنان اداره روابط عمومی استان، گفت که چهار پسر، دو والدین و یک نفر از کارکنان نظافت مدرسه جان باختند.

اداره هواشناسی نسبت به بارش شدید باران در شمال تایلند در هفته جاری هشدار داد. دوشنبه همچنین شروع رسمی فصل بارانی بود.


دیدگاهتان را بنویسید