مدیرعامل جدید توییتر می‌گوید همانطور که اینستاگرام «کلون»، «بازی روشن» توییتر را برنامه‌ریزی می‌کند


مدیرعامل جدید توییتر می‌گوید همانطور که اینستاگرام «کلون»، «بازی روشن» توییتر را برنامه‌ریزی می‌کند

لیندا یاکارینو قرار است تا پایان ژوئن رسماً مدیرعامل توییتر شود.

لیندا یاکارینو، مدیر اجرایی (مدیر عامل) تازه منصوب شده توییتر، پس از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه اینستاگرام متعلق به متا در حال کار بر روی شبیه‌سازی اپلیکیشن متنی است، اعلام کرد که برای رقابت آماده است. خانم یاکارینو در توییتی با انتشار مقاله TechCrunch در مورد شبیه سازی توییتر اینستاگرام، اهداف خود را به وضوح بیان کرد. این مقاله شامل توییتی از لیا هابرمن، نویسنده خبرنامه رسانه های اجتماعی ICYMI است که ظاهراً تصویری از برنامه جدید را نشان می دهد. خانم یاکارینو قرار است در پایان ماه ژوئن رسماً به عنوان مدیرعامل توییتر فعالیت کند.

“بازی ادامه دارد!” او یک هفته پس از تشکر از ایلان ماسک که او را برای این شغل انتخاب کرد، توییت کرد.

با توجه به الف ثروت در مقاله، متا اسکرین شات را در ایمیلی که برای گروه منتخبی از سازندگان ارسال شده بود گنجاند. این شرکت تاکنون به این گزارش ها واکنشی نشان نداده است.

خانم هابرمن گفت که با خالقی که ایمیل را دریافت کرده صحبت کرده و اضافه کرده است که رقیب اینستاگرام در توییتر ممکن است تا پایان ژوئن منتشر شود.

او در خبرنامه خود گفت: این یک برنامه غیرمتمرکز خواهد بود که “در پشت اینستاگرام ساخته شده است اما با برخی از برنامه های دیگر مانند Mastodon سازگار خواهد بود.”

جزئیات فاش شده حاکی از آن است که این برنامه مطابق با کد P92 یا Barcelona خواهد بود مستقل.

متا در بیانیه‌ای به Money Control گفت: “ما در حال بررسی یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز مستقل برای اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌های متنی هستیم. ما معتقدیم که فرصتی برای فضای جداگانه‌ای وجود دارد که در آن سازندگان و شخصیت‌های عمومی بتوانند به‌روزرسانی‌های به موقع درباره علایق خود را به اشتراک بگذارند.”

مشاور رسانه های اجتماعی مت ناوارا ادعا کرد که کاربران می توانند نام کاربری اینستاگرام، فالوورها و تاییدیه خود را در برنامه جدید حفظ کنند.

خانم یاکارینو، که به‌عنوان مدیر تبلیغات NBCUniversal شرکت Comcast چندین سال را صرف نوسازی کسب‌وکار تبلیغاتی خود کرد، گفت که به آینده توییتر متعهد است و گفت که بازخورد کاربران برای ساخت توییتر 2.0 حیاتی است.

از زمانی که آقای ماسک توییتر را تصاحب کرد، تبلیغ‌کنندگان از این پلتفرم فرار کردند، زیرا نگران بودند که تبلیغات آنها در کنار محتوای نامناسب ظاهر شود، زیرا شرکت تقریباً 80 درصد از کارکنان خود را از دست داد. آقای ماسک در اوایل سال جاری اذعان کرد که توییتر با کاهش شدید درآمد تبلیغات روبرو شده است.




دیدگاهتان را بنویسید