درخواست شاهزاده هری برای پرداخت هزینه حفاظت پلیس رد شد


لندن – شاهزاده هری روز سه‌شنبه در یک چالش قانونی بر سر درخواستش برای پوشش هزینه‌های حفاظت پلیس بریتانیا از خود و خانواده‌اش در هنگام بازدید از بریتانیا شکست خورد.

هری با امنیت شخصی خود سفر می کند، اما او می خواست هزینه افسران پلیس بریتانیا را که به طور ویژه آموزش دیده اند و زمانی که در این کشور بود به اطلاعات بریتانیا دسترسی دارند، بپردازد. پسر دوم پادشاه چارلز سوم در حال حاضر در کالیفرنیا زندگی می کند.

ترتیبات امنیتی هری پس از کناره گیری او از یک “سلطنت شاغل” تغییر کرد. وزارت کشور در سال 2020 تصمیم گرفت که هری از حمایت پلیس شخصی در بریتانیا برخوردار نخواهد شد، حتی اگر بخواهد هزینه آن را از جیب خود بپردازد. آنها می گویند که این باعث می شود که افراد ثروتمند برای پلیس پول پرداخت کنند.

روز سه شنبه، یک قاضی حکم داد که درخواست هری برای بررسی قضایی رد پیشنهاد او برای پوشش هزینه ها مجاز نخواهد بود.

این حکم چند روز پس از آن صادر شد که هری و مگان، دوشس ساسکس، و مادرش، دوریا راگلند، در آنچه سخنگوی آنها به عنوان یک تعقیب و گریز خودرویی “تقریباً فاجعه بار” در شهر نیویورک توصیف کرد، دست داشتند.

هری هنوز درگیر درگیری‌های حقوقی متعدد در بریتانیا است – او از ناشران سه تابلویید بزرگ در بریتانیا به دلیل ادعای هک کردن تلفن‌های او و تجاوز به حریم خصوصی او شکایت می‌کند. انتظار می‌رود که پنجمین تاج و تخت در اوایل ماه آینده در جعبه شاهد ظاهر شود.


دیدگاهتان را بنویسید