والدین استرالیایی پس از مرگ دختر نوجوان خود در تلاش برای «کرومینگ» با روند ویروسی خواستار اقدام شدند.


والدین استرالیایی پس از مرگ دختر نوجوان خود در تلاش برای «کرومینگ» با روند ویروسی خواستار اقدام شدند.

او در هنگام خواب دئودورانت آئروسل استنشاق کرد

خانواده ویران شده یک دختر 13 ساله ملبورن که پس از استنشاق مواد شیمیایی خطرناک جان خود را از دست داد، خواستار اقدام برای جلوگیری از مرگ بیشتر مانند او شده اند. مطابق با News.com.auاسرا هاینس در 31 مارس 2023 در خواب بود، زمانی که دئودورانت آئروسل را در یک روند محبوب رسانه های اجتماعی به نام “کرومینگ” استنشاق کرد. به زودی، او دچار ایست قلبی شد و آسیب مغزی جبران ناپذیری را متحمل شد.

این نوجوان پس از ایست قلبی، هشت روز را تحت حمایت زندگی قرار داد و به دنبال آن خانواده تصمیم گرفتند دستگاه ها را خاموش کنند.

او سپس حدود 1.5 هفته را در بیمارستان گذراند و برای زندگی‌اش مبارزه کرد، ریه‌ها و قلبش قوی بودند اما مغزش بهبود نیافت. ما متأسفانه مجبور شدیم با او خداحافظی کنیم.» خواهرش گفت.

پس از مرگ او، والدینش پل و آندریا هاینس ماموریتی برای افزایش آگاهی برای کودکانی که در چنین روندهای خطرناکی شرکت می کنند، انجام داده اند. آنها اکنون از کودکان و نوجوانان می‌خواهند که اشتباه دخترشان را مرتکب نشوند و می‌گویند که تا زمانی که تماسی دریافت نکرده‌اند که دخترشان به بیمارستان منتقل می‌شود، نمی‌دانند «کرومینگ» چیست.

“ما می خواهیم به کودکان دیگر کمک کنیم تا در دام احمقانه انجام این کار احمقانه نیفتند. بدون شک این جنگ صلیبی ما خواهد بود. مهم نیست که چقدر اسب را به سمت آب هدایت کنید، هر کسی می تواند آنها را بکشاند. این چیزی نیست که او انجام دهد. آقای هاینز به او گفت هرالد سان.

آنها همچنین خواستار این هستند که CPR یک درس اجباری در همه مدارس باشد و همچنین فرمول های دئودورانت ایمن تر شود.

ماه گذشته، خواهرش، ایموجن، گفت 7اخبار، “ما نمی خواهیم این اتفاق برای هیچ کس دیگری بیفتد. ما نمی‌خواهیم خانواده دیگری از این وضعیت عبور کنند، این کاملاً وحشتناک است.»

به گزارش 7News.com.au، کرومینگ که به آن هافینگ نیز گفته می شود، شامل استنشاق رنگ های فلزی، حلال ها، بنزین، قوطی های آئروسل و سایر مواد شیمیایی خانگی مشابه است که به عنوان مضطرب عمل می کنند. چنین مواد استنشاقی بر سیستم عصبی مرکزی تأثیر می گذارد و فعالیت مغز را کاهش می دهد و در کوتاه مدت منجر به “بالا” می شود.

مراکز اعتیاد آمریکا می گوید کروم در میان جوانان بدون دسترسی به سایر مواد مخدر شایع تر است.




دیدگاهتان را بنویسید