گزارش: شاهزاده هری می گوید که ویلیام در جریان درگیری به او حمله کرد



چگونه

لندن – روزنامه گاردین روز دوشنبه گزارش داد که شاهزاده هری در خاطرات جدید مورد انتظارش ادعا می کند که برادرش شاهزاده ویلیام در جریان یک مشاجره خشمگین بر سر وخامت روابط برادران، به او حمله کرده و او را مورد حمله قرار داده است.

این روزنامه گفت که نسخه‌ای از کتاب «یدکی» را که قرار است هفته آینده منتشر شود، به دست آورده است.

او گفت هری بحثی را در سال ۲۰۱۹ در خانه‌اش در کاخ کنزینگتون بازگو می‌کند، که در آن می‌گوید ویلیام همسر هری، بازیگر سابق مگان مارکل را «دشوار»، «بی‌ادب» و «ترس‌آمیز» خطاب می‌کند. هری مدعی است که ویلیام یقه برادرش را گرفته و قبل از اینکه او را به زمین بزند، گردنبندش را پاره کرده است.

در این کتاب نقل شده است: “من روی کاسه سگ فرود آمدم، که زیر پشتم ترک خورد و تکه های آن در من فرو رفت.” “لحظه ای دراز کشیدم، مات و مبهوت، سپس بلند شدم و به او گفتم که بیرون بیاید.”

عصاره می گوید ویلیام بعدا عذرخواهی کرد.

نه کاخ باکینگهام که نماینده پادشاه چارلز سوم است و نه دفتر کاخ کنزینگتون ویلیام در مورد این ادعاها اظهار نظر نکرده اند.

این کتاب که قرار است روز سه شنبه منتشر شود، آخرین مورد از یک رشته افشاگری های عمومی و اتهامات هری و مگان است که خانواده سلطنتی بریتانیا را تکان داده است.

هری 38 ساله و هنرپیشه آمریکایی در ماه مه 2019 در قلعه ویندزور ازدواج کردند. کمتر از یک سال بعد، این زوج وظایف سلطنتی را کنار گذاشتند و به کالیفرنیا نقل مکان کردند و دلیل آن را رفتار نژادپرستانه رسانه ها با مگان و عدم حمایت از سوی آنها دانستند. قصر.

از آن زمان آنها در مصاحبه ای با اپرا وینفری و یک مستند شش قسمتی از نتفلیکس که ماه گذشته منتشر شد، جنبه داستانی خود را ارائه کردند که رابطه کبودی این زوج با رسانه های بریتانیا و دوری از خانواده سلطنتی را بازگو می کرد.

در این سریال، هری ادعا کرد که ویلیام در یک ملاقات خانوادگی بر سر او فریاد زد و مقامات کاخ را متهم کرد که برای محافظت از برادر بزرگترش که اکنون وارث تاج و تخت است، دروغ گفته است. مگان در مورد اینکه می خواهد به زندگی خود پایان دهد، در حالی که برای مقابله با پوشش سمی مطبوعات تلاش می کرد صحبت کرد.

در بخش‌هایی از مصاحبه‌هایی که برای تبلیغ کتابش ضبط شده و قرار است یکشنبه پخش شود، هری گفت که خانواده سلطنتی او و مگان را به عنوان «شرور» معرفی کرده‌اند و «مطلقاً هیچ تمایلی برای آشتی نشان نداده‌اند».

مقامات کاخ از اظهار نظر در مورد هر یک از اتهامات خودداری کرده اند.


دیدگاهتان را بنویسید