تیم اسکات، تنها جمهوری خواه سیاه پوست در سنای ایالات متحده، نامزدی ریاست جمهوری را اعلام کرد


تیم اسکات، تنها جمهوری خواه سیاه پوست در سنای ایالات متحده، نامزدی ریاست جمهوری را اعلام کرد

سناتور تیم اسکات روز دوشنبه تلاش خود را برای تبدیل شدن به اولین رئیس جمهور سیاهپوست جمهوری خواه ایالات متحده آغاز کرد.

واشنگتن:

سناتور تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی روز دوشنبه تلاش خود را برای تبدیل شدن به اولین رئیس جمهور سیاهپوست جمهوری خواه ایالات متحده آغاز کرد و قول داد برای بازگشت به سبک زندگی آمریکایی که به گفته او در معرض تهدید دموکرات های جو بایدن است، مبارزه کند.

این مرد 57 ساله داستان زندگی الهام‌بخشی را برای کمپین به ارمغان می‌آورد، زیرا از فقر در خانواده‌ای تک والد بیرون آمده و به یکی از تأثیرگذارترین محافظه‌کاران کشور تبدیل شده است.

او به هوادارانش در زادگاهش در شمال چارلستون گفت: «جو بایدن و چپ رادیکال به تک تک پله‌های نردبانی که به من کمک کرد تا بالا بروم حمله می‌کنند و به همین دلیل است که من امروز اعلام می‌کنم که برای ریاست‌جمهوری ایالات متحده نامزد می‌شوم». .

“می بینید، آنها به ارزش های آمریکایی، مدارس، اقتصاد و امنیت ما حمله می کنند. اما نه زیر نظر من. نه زیر نظر من. آمریکا.”

اسکات ماه‌ها را صرف عبور از ایالت‌هایی کرده است که برای به دست آوردن شتاب اولیه در رقابت‌های مقدماتی حیاتی تلقی می‌شوند و بر ایمان مسیحی و دیدگاه منحصربه‌فرد خود به‌عنوان تنها آمریکایی آفریقایی‌تبار در سمت جمهوری‌خواه مجلس سنا تأکید می‌کند.

او به یک میدان رو به رشد می پیوندد که امیدوار است در مقابل دونالد ترامپ پیشتاز باشد، اما با یک وظیفه دلهره آور مطابق با مشخصات ملی رئیس جمهور سابق روبرو می شود.

نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که حمایت اسکات کمتر از دو درصد – به طور متوسط ​​54 امتیاز کمتر از رئیس‌جمهور سابق است.

نامزدهای دیگر عبارتند از: نیکی هیلی، اولین سفیر ترامپ در سازمان ملل، آسا هاچینسون فرماندار سابق آرکانزاس، ویوک راماسوامی کارآفرین فناوری و لری الدر مجری رادیوی گفتگو، اولین آمریکایی آفریقایی تبار که وارد رقابت شد.

با این حال، داغ ترین رویداد مقدماتی مورد انتظار تاکنون، اعلام رسمی مبارزات انتخاباتی بزرگترین رقیب ترامپ، فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، در روز چهارشنبه خواهد بود.

رئیس‌جمهور سابق، که از میدان شلوغی سود می‌برد که رای‌های ضد ترامپ را تقسیم می‌کند، به پلتفرم رسانه‌های اجتماعی خود رفت و برای اسکات آرزوی موفقیت کرد – در حالی که به DeSantis می‌خورد.

ترامپ گفت: “این به سرعت در حال بارگیری با افراد زیادی است و تیم یک قدم بزرگتر از ران دیسانتیمونیوس است که کاملاً غیرقابل انتخاب است.”

اسکات، که یکی از مهم‌ترین حامیان مالی سنا در نظر گرفته می‌شود، صندوق جنگی حدود 22 میلیون دلاری را به همراه دارد – و حمایت قابل توجه جان تون، شماره دو جمهوری‌خواه سنا، که دوستش را “معامله واقعی” نامید.

انتظار می رفت که فروشنده سابق بیمه با اهداکنندگان ملاقات کند و سپس به آیووا و نیوهمپشایر برود، جایی که قبلاً 6 میلیون دلار تبلیغات رزرو کرده است.

اسکات گفت: «ما در سرزمینی زندگی می کنیم که این امکان کاملاً وجود دارد که کودکی که در فقر در خانواده ای تک والد، در یک آپارتمان کوچک بزرگ شده است، روزی در خانه مردم و شاید حتی در کاخ سفید خدمت کند.

“این بزرگترین ملت روی زمین سبز خداست.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)


دیدگاهتان را بنویسید